Jasmijn in Thailand

Laatse Dagen Singburi!

In anderhalf uur ga ik Singburi verlaten, aan de ene kant jammer, aan de andere kant fijn, want er is hier niet heel veel te doen..

De laatste dagen lesgeven waren leuk, mede omdat het vandaag moederdag is en er daarom grote evenementen op de scholen waren.

Het weekend was niet heel bijzonder, behalve dat ik zaterdag ochtend samen met het meisje uit Hongkong naar de Seven Eleven ben gegaan op de fiets en we hebben daar ontbeten en daarna moesten we afscheid nemen. Dat was best lastig, je ontmoet leuke mensen de hele tijd maar je moet ook de hele tijd gedag zeggen.

Vanacht slaap ik in een mini busje, en morgen begint de Elephant adventure, ik heb er echt heel veel zin in. Maar ik weet niet zeker of het me lukt iets te laten horen gedurende de week, omdat ik van mensen gehoord heb dat de WiFi niet good is..

Reacties

Reacties

Anja

Nou, spannend hoor, weer een nieuw avontuur!
En dat afscheid nemen elke keer lijkt me ook heel lastig, maar wel super dat je steeds weer leuke mensen ontmoet!
Veel plezier met de olifanten, xxxxx

Janny

Wat enorm leuk om al je verhalen te lezen. En Jasmijn wat doe je veel en wat maak je veel mee.
Allemaal interessant en boeiend en zo`n gevarieerd programma!, Super!!! Ik wens je nog een hele fijne en leerzame tijd. Groet van Janny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active