Jasmijn in Thailand

Umpang!

De afgelopen dagen waren heel bijzonder.

Zondagavond 9 uur vertrokken we naar Singburi busstation, vanaf daar hadden we een nachtbus tot aan Mae Sod, rond 5 kwamen we daar aan. Om half acht vertrok de truck naar Umphang, in het begin dachten we dat we er nooit zouden komen omdat we elke 5 minuten stopten, maar gelukkig zijn we uiteindelijk na 5 uur, en met 25 mensen terwijl het voor ik zou zeggen 12 was, aangekomen in Umphang. Ondertussen is het maandag lunchtijd. De rest van de dag hebben we het dorpje verkent en rustig aan gedaan.

Dinsdag was het dan zover, eindelijk gingen we naar de olifanten. Het programma voor elke ochtend is hetzelfde, ontbijt, naar een bananen boerderij om daar bomen te kappen en vervolgens die bomen aan de 2 olifanten te voeren. Lunch is op de locatie van de olifanten. Na de lunch doen we elke dag iets anders. Dinsdag was het wandelen, gisteren was het raften (met heel veel spinnen die in de boot belanden) en vandaag zijn we naar een waterval geweest!

Morgen nog een keer naar de olifanten en dan de lange reis terug. Gelukkig kan ik daarna in Hua Hin aan het strand hopelijk een beetje ontspannen en mijn reis rustig afsluiten!

Reacties

Reacties

Anja

Wow, wat gaaaaaf allemaal!!!!
En ik snap dat je volgende week even heerlijk wilt ontspannen en alles laten bezinken!
Heel veel plezier nog, de komende anderhalve week.
xxxx Anja

Riek

Dag jasmijn ik geniet van al je mooie brieven en heb een beetje het idee dat uk het ook een beetje meemaak
Toch ook wel weer fijn als je weer in Nederland bent zodat we alles live kunnen horen.Jasmijn geniet van de laatste periode en hierbij een knuffel van mij.
Dag Riek.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active