Jasmijn in Thailand

Lange reis en stand!

De laatste dag Umphang was niet bijzonder, weer het reguliere programma, bananenbomen kappen en aan de olifanten voeren. In de middag hebben we een beetje door het dorpje gelopen.

Zaterdag morgen begon de lange reis terug. Eerst 5 uur in een truck, gelukkig niet met 25 mensen dit keer! En er waren 2 Amerikanen waar we de hele tijd mee gesproken hebben, dus het ging relatief snel!

In Mae Sot aangekomen, het was een uur of 5, hebben we een (veel te dure) taxi naar de 7 eleven genomen, want we moeten echt iets eten en er was niets in de omgeving van het busstation.

Om 7 uur gingen we in de grote bus, dat was prima, om half 2 werd ik er in aan de snelweg in Singburi afgezet, ik moest een stukje langs de snelweg lopen naar het dichtstbijzijnde tankstation, waar een taxi mij opwachtte. Half 3 lag ik in een bed, en om 8 uur was ik wakker en om half 9 vertrokken we alweer, naar Bangkok om daar wat mensen op te pikken en gezamenlijk naar Hua Hin af te reizen. Na deze in totaal 6 uur durende reus was de rest van de zondag vrij!

Maandag begonnen we met een markt, dat viel een beetje tegen.. Later in de ochtend bezochte we een tempel, de middag heb ik rustig aan het zwembad gelegen. De avond hebben we een leuke, drukke avondmarkt bezocht!

Vandaag begonnen we met het schoonmaken van een tempel, behalve de vele rode mieren was dat leuk om te doen. Daarna was wellicht het hoogtepunt van de reis, we hebben een art village bezocht, ik had daar serious de hele dag door kunnen brengen, het was zo bijzonder, interessant en goede kwaliteit alle kunst, voornamelijk schilderijen, die er was! In de middag hebben we een strand bezocht, dat was heel mooi, maar ook weer niet heel bijzonder!

Nog een paar dagen en dan ben ik weer terug in Nederland, 6 weken is lang genoeg, dus ik ben best wel een beetje blij dat het bijna afgelopen is, maar baal ook wel een beetje.. Vrijdag, of misschien donderdag of zaterdag schrijf ik de laatste blog!

Reacties

Reacties

Anja

Haha, dan duurt je terugreis naar Nederland waarschijnlijk een stuk korter!!
Geniet nog van de laatste mooie dagen en tot zondag!
Liefs, Anja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active