Jasmijn in Thailand

1/3 van de reis

Ik heb de laatste dagen niet kunnen schrijven omdat er geen WiFi op de kamer is en ik ziek ben geweest.

Het project wat ik afgelopen week gedaan heb was leuk om te doen, volgens mij had ik dit al eerder gezegd, maar het is goed om resultaten te zien die voor langere tijd blijven!

Helaas was ik vanaf woensdag middag bij de lunch ziek. Ik was de hele tijd heel misselijk alsof ik moest overgeven, helemaal nadat ik iets gegeten had, dus de donderdag ben ik in de accommodatie gebleven en heb ik rustig aan gedaan. Gelukkig voelde ik me gisteren morgen weer een stuk beter toen ik wakker werd!

Ik heb voor dit weekend geen bijzondere dingen, ik heb de kamer voor mijzelf en doe een beetje rustig aan omdat ik nogsteeds niet 100% fit ben.

Ik heb heel erg zin in volgende week, om met de kinderen te werken en ze proberen iets aan te leren waar ze daadwerkelijk iets aan hebben!Ik hoop ook weer iets vaker een berichtje te kunnen schrijven!


Reacties

Reacties

Joke

Nou ik hoop dat je je wel weer wat beter voelt! Is het leuk, werken met de kinderen? Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active