Jasmijn in Thailand

Update en voetbal kijken

Zoals beloofd het bericht wat de planning voor deze week is, helaas was het niet meer mogelijk om de plannen voor deze week te wijzigen, dus ik ga de cultuurweek doen.

Gisteren avond om 10 uur zaten we er zelfs hier klaar voor. Frankrijk VS Kroatië. Een Fransman had een laptop mee en we hebben met zijn alle Frankrijk zitten aanmoedigen! Want er zijn best veel Fransen hier! Ik was zo moe, dat ik het na de eerste helft had opgegeven en naar bed ging, maar het gejuich voor de goals van Frankrijk en het eindsignaal waren vanuit mijn bed hoorbaar!

Ik heb net ontbeten en over een kwartiertje gaat het echt beginnen, de eerste dag van de cultuurweek!

Reacties

Reacties

Anja

Ha Jasmijn, dat klinkt goed en gezellig allemaal!!
Heel veel plezier tijdens de cultuurweek!
XXX Anja

Joke

Spannend Jasmijn!! Veel plezier!!
???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active