Jasmijn in Thailand

De reis en de eerste dag!

Hoi iedereen!

Na een lange dag zonder slaap ben ik in Sing Buri aangekomen! Beide vluchten waren prima gegaan, maar toen ik eenmaal aangekomen was was het een behoorlijke zoektocht en wacht. Ik heb uiteindelijk twee uur moeten wachten tot iedereen die er zou moeten zijn was. Toen we eigenlijk alle 9 er waren werden we in een mini busje gezet, daar heb ik een hele tijd leuk met een Chinees meisje gepraat. Eenmaal aangekomen bleek dat we in andere gebouwen geplaatst waren. Toen ik bij mij kamer was, bleek ik met drie Duitse meiden te zitten, waar ik niet echt echt een klik mee te hebben. Terwijl ik dit aan het typen was kwam er een ander Chinees meisje waar ik een tijdje mee had zitten praten naar mij toe of ik misschien deze week mee wil naar het forest conservation project in plaatst van de cultuur week die andere mensen toch niet heel interessant vonden en wellicht ga ik dat echt doen, ik zal er nog een berichtje over sturen!

Reacties

Reacties

Jelma

Hoi Jasmijn, ik had je nog geen goede reis gewenst, maar ik hoop dat je een ontzettend leuke tijd hebt. Ik ga je blog volgen om te zien wat je allemaal meemaakt.
Groetjes, Jelma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active