Jasmijn in Thailand

Lesgeven!

Hallo!

Sorry dat ik zolang niet heb geschreven. Omdat ik enkel in het Engels praat is het steeds lastiger om Nederlands te schrijven en kost het heel veel tijd om een blog the schrijven. En daarnaast is er ook niet zo heel veel interessants te vertellen..

Vanaf donderdag heb ik op dezelfde school lesgegeven. Dat is heel leuk om te doen, maar de motivatie en het niveau van het Engels is allebei laag.. Het kost heel veel moeite en geduld om de kinderen daadwerkelijk iets te leren, maar de momenten dat je bijvoorbeeld spelletjes speelt zijn super leuk! Maar een deel van de lessen is het enkel toekijken hoe de kinderen Engels grammatica krijgen aangeleerd, en dan verveel ik me echt!

Vanmiddag was een bijzondere ervaring, we waren klaar op onze school maar er was een basisschool in de buurt waar allemaal muziek vandaan kwam, en we moesten toch wachten dus besloten we daar naartoe te gaan, en het was echt super leuk, we werden als buitenlandse bezoekers uitgebreid verwelkomt en we hebben meegedaan in allemaal dansen enzo, het was een middag die ik niet snel zal vergeten!

Zondagavond was trouwens ook super gezellig, ik had nieuwe mensen ontmoet en in de avond zijn we naar een soort barretje geweest en ik heb de rest van de avond met een van die meiden, ze komt uit Hongkong, gepraat, helaas zien we elkaar amper omdat ze op een andere school lesgeeft! Maar ik twijfel of ik mijn laatste week naar het project zal veranderen dat alle meiden in dat groepje gaan doen, Teaching and beach in Hua Hin, dat is aan het strand en de accommodatie daar is heel erg goed, veel beter dan de accommodatie hier!

Ik hoop snel weer iets te laten horen!

Reacties

Reacties

Jelma

Klinkt toch wel erg leuk allemaal. Lesgeven is (in mijn ervaring) nu eenmaal soms fantastisch en soms heel saai en frustrerend :-) Doe je ook Engelstalige liedjes met de kinderen?

Anja

Hahaha, niets interessants te vertellen? Hartstikke leuke dingen die je daar meemaakt! Volgende week naar de olifanten? Lijkt me ook heel gaaf! Veel plezier!

Nelleke

Leuk weer een update! Klinkt goed, veel plezier nog daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active