Jasmijn in Thailand

Weekend en eerste dagen teaching

Het weekend was vrij saai, ik ben gewoon in de accommodatie gebleven en heb lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan!

Maandag moesten we naar de temple school, omdat alle normale scholen dicht waren, het was wel leuk, maar niet heel bijzonder.

Gisteren begon rampzalig, de eerste klas die we hadden waren totaal niet geïnteresseerd om iets te leren, maar gelukkig werd het beter en was de rest van de dag leuk behalve de 2 uur die we op ons vervoer terug moesten wachten..

Vandaag was er een sport dag op de school waar ik lesgeef, dus gingen we ergens anders naartoe, een soort eendaags Engels kamp. Het was echt super leuk en de kinderen waren hier daadwerkelijk gemotiveerd, en het was leuk om te helpen de kinderen op een speelse manier dingen aan te leren!

Morgen ga ik weer naar dezelfde school als gisteren, ik hoop dat het beter is dan gisteren!

Reacties

Reacties

Riek

Fijn dat alles zo goed gaat. Fijn dat het weer goed met je gaat. Ik denk heel vaak aan je en ik hoop dat je ook nog veel foto's op je blog zet!
dag jasmijn een knuffel van oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active