Jasmijn in Thailand

Vrijwilligerswerk!

Het is eindelijk echt begonnen, vrijwilligerswerk, helaas heb ik op mijn kamer geen WiFi, dus kan ik niet zo vaak meer verhalen schrijven!

Het project dat ik nu doe is leuk, maar ook heel hard werken, het is echt constructie en renoveren, maar je doet wel echt iets wat voor lange termijn blijft, dus wat dat betreft is het beter dan teaching!

Ik heb besloten dat ik de apen voor olifanten ga inwisselen, dit project was opnieuw niet bekend voor mij, maar klinkt leuker en eerlijk gezegd denk ik dat ik toch heel zenuwachtig bij de apen zou zijn, vanwege de rabiës vaccinatie die ik niet meer kon krijgen!

Ik heb ook besloten dat ik de komende 2 weken gewoon teaching ga doen, ik heb over andere dingen nagedacht, maar ik wil wel echt vrijwilligerswerk doen, dus vandaar deze keuze ondanks dat er misschien voor als je het als vakantie ziet leukere dingen zijn!

De accommodatie waar ik nu verblijf is minder dan die van vorige week, het is een stuk drukker (met mensen en muggen) en de kamer is een stuk slechter!


Reacties

Reacties

Jelma

Hoi Jasmijn, leuk om weer wat te horen! Ben je nu dan echt aan het bouwvakken? Veel plezier met het lesgeven en met de olifanten.

Riek

Hoi Jasmijn,
Alles van jou gelezen, en ik vind dat je verhalen duidelijk zijn.
Ik wens je een fijne tijd met veel nieuwe ervaringen.
Dag Jassie
Veel liefs en knuffel van Riek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active