Jasmijn in Thailand

Het eerste weekend!

Ik zal maar meteen beginnen met de waarheid, mijn weekend was niet fantastisch, maar wel bijzonder.

Het begon allemaal zaterdag morgen om 6 uur. We gingen met 11 in een busje dat voor maximaal 10 was, en het was 2/3 uur rijden. Tijdens de rit kwam ik er ook achter dat ik mijn pinpas in mijn grote rugzak had gelaten en die was in Sing Buri achtergebleven. Gelukkig is dit mede door mijn kamergenoot opgelost!

Eenmaal aangekomen wilden we naar de watervallen toe, na heel veel gedoe en moeite, misschien een uur nadat we begonnen waren met vervoer te vinden, kwam er, opnieuw een te klein, busje!

Na nog eens 1,5 uur rijden waren we bij het nationale park! Het was echt fantastisch en super mooi, maar ook heel zwaar en sommige stukken waren zelfs gevaarlijk om te lopen. Maar daar kreeg je ook wel echt iets voor terug. Foto's heb ik enkel op mijn camera, dus die kan ik niet delen!

Ondertussen waren we een aantal uur verder en waren we terug in ons 'resort' waar we gingen avondeten, het was heel pittige, zelfs de niet pittige gerechten waren niet te eten, maar er waren ook mensen die pittige dingen besteld hadden. Ondanks dat het zo pittig was, was de smaak heel goed!

Een onrustige nacht later, mijn kamergenoot was ziek geworden, hebben we ontbeten en bij het zwembad gehangen, waar iedereen heel erg verbrand is! Na weer een flinke rit terug zijn we in een van de andere huizen beland en heb ik leukere kamergenoten!

Ik ga lekker vroeg mijn bed in, ik heb echt het gevoel dat ik ziek ga worden omdat ik zo erg verbrand ben en ik een uurtje geleden het gevoel had dat ik ging flauwvallen, dat is nu gelukkig weer over. Morgen is een belangrijke dag, de eerste dag vrijwilligerswerk, ik heb er echt heel veel zin in!

Reacties

Reacties

Joke

Wat een spannende avonturen!! Veel plezier met het vrijwilligers werk! ?

Riek

Ik ben blij met al je berichten. En ik hoop dat het vrijwilligerswerk ook goed gaat. En pittig eten laten staan! Liefs, knuffel en een dikke zoen van oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active